Egy szervezetnek nincs lelke. Nem ért és nem érez.
Egy közgyűlés nem szomorkodik.
Egy iskola nem remél.
Egy önkormányzat nem sajnál.
Egy vállalkozás nem haragszik.
Egy nagy vállalat nem utál.
A multi pedig nem aggódik.
De mindnek vannak alapelvei. És lehetnek olyan céljai, vállalásai, ami nem a nyereségről, hanem emberekről szól – ahogy a szervezet maga is emberekből áll.
A jövő társadalmában, ahol minden információ szabadon elérhető, már a versenyt sem az dönti el, ki mit állít magáról és mivel kampányol. Sokkal fontosabb, hogy kit mit képvisel, mit TESZ – és hogy mások mit tudnak róla.
Minden napra tucatnyi jó duma, és száz akciós kupon jut. A hosszabb távú üzleti sikerhez kevés egy frappáns szlogen vagy néhány “szenzációs akció”. A XX. század markáns individualizmusa után, az ember most újra a kapcsolatok, a bizalom és a közösségi részvétel felé fordul, erre koncentrál. Ezért a sok egyformán “gazdaságos és környezettudatos” ajánlat közül az lesz számunkra a legértékesebb, ahol a vásárláson túl, valamilyen többlet értéket találunk, amihez mi magunk is kapcsolódhatunk. Olyan pluszt, ami nem is üzletről, hanem a közös élettérről és a közös távlatokról és a fenntarthatóságról szól.
Velünk együtt egyre többen vallják, hogy a jövő vállalkozásában a biznisz sikere mellett a “közhasznúság” is alapvető üzleti érték.
Ezen az oldalon őket és társadalmi akcióikat mutatjuk be.