CSR bevezetés

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Egy szervezetnek nincs lelke. Nem ért és nem érez.
Egy közgyűlés nem szomorkodik.
Egy iskola nem remél.
Egy önkormányzat nem sajnál.
Egy vállalkozás nem haragszik.
Egy nagy vállalat nem utál.
A multi pedig nem aggódik.

De mindnek vannak alapelvei. És lehetnek olyan céljai, vállalásai, ami nem a nyereségről, hanem emberekről szól – ahogy a szervezet maga is emberekből áll.

A jövő társadalmában, ahol minden információ szabadon elérhető, már a versenyt sem az dönti el, ki mit állít magáról és mivel kampányol. Sokkal fontosabb, hogy kit mit képvisel, mit TESZ – és hogy mások mit tudnak róla.

Minden napra tucatnyi jó duma, és száz akciós kupon jut. A hosszabb távú üzleti sikerhez kevés egy frappáns szlogen vagy néhány “szenzációs akció”. A XX. század markáns individualizmusa után, az ember most újra a kapcsolatok, a bizalom és a közösségi részvétel felé fordul, erre koncentrál. Ezért a sok egyformán “gazdaságos és környezettudatos” ajánlat közül az lesz számunkra a legértékesebb, ahol a vásárláson túl, valamilyen többlet értéket találunk, amihez mi magunk is kapcsolódhatunk. Olyan pluszt, ami nem is üzletről, hanem a közös élettérről és a közös távlatokról és a fenntarthatóságról szól.

Velünk együtt egyre többen vallják, hogy a jövő vállalkozásában a biznisz sikere mellett a “közhasznúság” is alapvető üzleti érték.
Ezen az oldalon őket és társadalmi akcióikat mutatjuk be.

 

Ratchetanimatedeluxe

 

 

Translate »